گزارش تخصصی در مورد نقش صبحانه در یاد گیری دانش اموز

مطالب دیگر:
📃تحقیق درباره فاطمه و سیره نبوی📃تحقیق درباره فاطمه اطهر (س) بانوی بانوان دو جهان بنت خاتم الانبیاء📃تحقیق درباره فارسی ساز آفیس 2003 توسط مایکروسافت ارائه شد📃تحقیق درباره مخزن(تانک)هیدرولیک📃تحقیق درباره فسیل ها📃تحقیق درباره فرق قیمت های جهانی با قیمت ها در جهان📃تحقیق درباره بررسی فنی جهت آشنایی به روشهای تولید و برآورده های فنی جهت انجام محاسبات در تعیین مقادیر مایحتاج واحدها📃تحقیق درباره فردیناند دی سوسور📃تحقیق درباره فراماسونری قدرت پوشالی📃تحقیق درباره فرآورده های نانو تکنولوژی📃تحقیق درباره فرار مالیاتی چیست📃تحقیق درباره فرهنگ اسلامی و تعلیمات دینی سال دوم راهنمایی📃تحقیق درباره فیلمنامه اعتماد📃تحقیق درباره غدیر و فلسفه سیاسی اسلامی📃تحقیق درباره فاضلاب📃تحقیق درباره غدیر در سیره اهل بیت(ع)📃تحقیق درباره فتح مکه📃تحقیق درباره غدیر بزرگترین عید همه ادیان الهی📃قالب سایت-psd-فتوشاپ- template-1-jv-mira📃پيدايش منظومه شمسي
گزارش تخصصی در مورد نقش صبحانه در یاد گیری دانش اموز|703294|iau|bf|آی اِی|
پژوهشگر گرامی،شما با عنوان گزارش تخصصی در مورد نقش صبحانه در یاد گیری دانش اموز وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید.گزارش تخصصی در مورد تاثیر صبحانه در یاد گیری دانش اموزان در 24 صفحه بصورت word که یک گزارش تخصصی حرفه ای می باشدمقدمه کوتاه : صبحانه و تغذيه مناسب انرژي مورد نياز بدن را تامين مي کند و از نيازهاي ضروري دانش آموزان است و در صورت تامين نشدن اين نيازها تاثير نامطلوبي در آن ها به جاي مي گذارد؛ آثاري که گاهي به شکل لاغري و چاقي و گاهي نيز به شکل اختلالات رفتاري مانند عصبانيت، پرخاشگري، خواب آلودگي، بي حوصلگي و نداشتن تمرکز حواس خود را نشان مي دهد.کارشناسان تغذيه معتقدند دانش آموزاني که تغذيه بهتري دارند، صبحانه مي خورند و ميان وعده هاي مناسب و مغذي مصرف مي کنند، نسبت به ديگر دانش آموزان از عملکرد تحصيلي بهتري برخوردارند و رشد جسماني آن ها در مقايسه با هم سالانشان بسيار چشمگير است.« تامين انرژي بدن به ويژه در سنين مدرسه که دانش آموزان در حال رشد هستند، از اهميت زيادي برخوردار است و بر ميزان يادگيري آن ها تاثير به سزايي دارد. موفقيت تحصيلي دانش آموزان به نوع تغذيه بستگي زيادي دارد چون تامين نشدن مواد غذايي موجب کندي رشد آن ها مي شود ضمن اين که در ميزان هوشياري و دقت دانش آموزان تاثير منفي دارد.بچه هایی که همراه صبحانه مقدار زیادى پروتئین مصرف مى‌کنند، بیش از آنهایی که غذاى غنى از کربوهیدرات مصرف مى‌کنند، در یادگیرى دروس خود موفق هستند. نحوه تغذيه و استفاده از ۴ گروه اصلي غذايي و ميان وعده ها دراين گروه بايد طوري باشد که نيازهاي روزانه آن ها را تامين کند، در غير اين صورت رابطه مستقيمي با پايين آمدن تمرکز حواس و کاهش روند يادگيري آن ها دارد. دانش آموزي که انرژي کافي دريافت نکرده باشد، دچار اختلالات رفتاري از جمله خواب آلودگي مي شود و سطح يادگيري وي کاهش مي يابد. براي تغذيه دانش آموزان بايد از مواد غذايي و ميان وعده هاي مناسب و مجاز استفاده و بر ۳ اصل تنوع، تعادل و کيفيت مواد غذايي توجه کرد. نظارت بر تغذيه دانش آموزان بسيار حايز اهميت است به خصوص بوفه هاي پايگاه تغذيه سالم در مدارس به دليل اين که با سلامت دانش آموزان رابطه مستقيمي دارد بايد شرايط ويژه اي داشته باشد و بر آن ها نظارت دقيقي شودشیوه نگارش گزارش تخصصی به شرح ذیل می باشد

چکیده:

مقدمه

بیان مساله:

دو عامل زير علت سوءِ تغذيه:

میزان مصرف صبحانه دانش‌آموزان مدارس دولتی بیشتر از مدارس غیردولتی!

اختلاف قومیت‌ها در میزان مصرف صبحانه

کاهش مصرف صبحانه با افزایش سن دانش‌آموزان

وضعیت اقتصادی بهتر، مصرف صبحانه کمتر

رابطه معکوس سواد مادر با مصرف صبحانه دانش‌آموز

تاثیر تعداد افراد خانوار بر میزان مصرف صبحانه

اختلاف معنادار میزان مصرف صبحانه کودکان پدران شاغل و بیکار

جمع‌بندی چهار عامل صبحانه مصرف نکردن دانش‌آموزان

تفاوت علت عدم مصرف صبحانه دانش‌آموزان در مدارس دولتی و غیردولتی

تفاوت قومیت‌ها در بی‌انگیزگی مصرف صبحانه

فقدان غذای مورد علاقه در سفره صبحانه دانش‌آموزان پدران بیکار

تفاوت دانش‌آموزان دارای والدین بی‌سواد و تحصیل‌کرده در مصرف صبحانه ‌چیست؟

نگاهی کلی به تفاوت‌های دانش‌آموزان در صبحانه نخوردن

کاهش مصرف صبحانه با افزایش سن دانش‌آموز

شاخص‌هاي كيفي دانش آموزان

استفاده از آب میوه طبیعی و افزایش میل به خوردن صبحانه در کودکان

نتیجه گیری:

منابع: